1. Saanko edelleenkin vain yhden sähkölaskun?
Kyllä, jo olet tähänkin asti saanut, eli laskun, joka sisältää sekä sähkönmyynnin ja -siirron veloituksen. Tämä koskee siis vain sähkönmyynnin asiakkaita, joiden käyttöpaikka sijaitsee Valkeakosken Energia Oy:n verkkoalueella.
2. Voinko vielä tukea paikallista yritystä?
Kyllä voit edelleen tukea, sillä Valkeakosken Energia Oy omistaa osuuden Omavoimasta, joten sen menestys on hyödyksi Valkeakosken Energialle ja sen kautta kaikille valkeakoskelaisille.
3. Nousevatko sähkönmyyntihinnat muutoksen myötä?
Sähkön myyntisopimuksesi säilyy ennallaan entisin hinnoin Omavoimassa. Omavoiman tavoitteena on pitää hinnat edelleen edullisina.
4. Vaikuttaako muutos nykyiseen sähkösopimukseeni?
Sähkönmyyntisopimuksesi tulee säilymään ennallaan entisin ehdoin Omavoimassa. Muutos ei vaadi sinulta mitään toimenpiteitä. Mikäli olet tehnyt määräaikaisen sopimuksen, jatkuu se ennallaan määräajan loppuun saakka. Mahdollisista muutoksista ilmoitamme, kuten tälläkin hetkellä, 30 päivää ennen muutoksen voimaantuloa.
5. Siirtyykö ostamani vaihtoetu sellaisenaan Omavoima:lle
Kyllä siirtyy.
6. Mitä hyötyä tästä kaikesta on?
Asiakkaana saat parempaa palvelua kilpailukykyisimmin hinnoin. Isompi ja valtakunnallinen sähkönmyyntiyhtiö pystyy paremmin reagoimaan muuttuvaan ja kasvavaan kilpailuun sähkönmyyntimarkkinoilla.
7. Mitkä yritykset omistavat Omavoiman?
Omavoiman osakkaat 1.1.2022 alkaen ovat Valkeakosken Energia Oy, Leppäkosken Energia Oy, Rauman Energia Oy ja Vakka-Suomen Voima Oy.
8. Mistä voin seurata omaa sähkönkulutustani?
Valkeakosken Energia Oy:n alueella sijaitsevien kiinteistöjen sähkönkulutustiedot ovat tarkasteltavissa edelleen online-palvelussamme.
Lisätietoja antaa myös asiakaspalvelumme 03 – 5691 5500